| daph_ | Geplaatst op 30 okt 2009 | 18:37 | ![]() |
|---|---|---|
| Quote: *chocolat therapy schreef op 30 okt 2009 | 18:12: [..] raag proberen maar ik kan hem nergens bestellen! Volgens Scrangie is de kleur "Awesome!!", de dekking redelijk en het drogen van de nagellak duurt gemiddeld. Ze vindt het alleen niet leuk dat ze de lakken bij Walmart moet kopen haha. vast iets dat je alleen in de USA kunt kopen, dan... Waarschijnlijk wel ja. Misschien komt het ooit op eBay, maar een webshop verwacht ik eigenlijk niet zo.. |
||
| LUVBOMBS | Geplaatst op 31 okt 2009 | 14:49 | ![]() ![]() |
| dit is nu (6-12-09) mijn wishlist: ESSIE - Fondola Gondola GOSH - Nail Lacquer kleur #60 (rood) of O.P.I - Big Apple Red ORLY - Purple crush (maar die wil ik pas in het voorjaar kopen, vind het echt een zomerkleur, dan is hij tegen die tijd al oud als ik hem nu al heb..) -UPDATE- O.P.I. -Princesses rule --> Deze heb ik nu gekregen :D! Dus die hoef ik niet nog een keer ![]() |
||
|
Gewijzigd op: 2009-12-06 23:14:52 Reden: Geen |
||
| *chocolat therapy | Geplaatst op 31 okt 2009 | 19:34 | ![]() ![]() |
| ik wil de set met 4 mini's van Essie Sweet Time of the Year. Ik zag hem bij Transdesign voor $8 maar de verzendkosten zijn dan $21.00, bijna 3 keer zoveel als de lakjes zelf ![]() dus ik wacht nog even tot hij op ebay komt met redelijkere verzendkosten... |
||
|
Gewijzigd op: 2009-10-31 19:34:52 Reden: Geen |
||
| daph_ | Geplaatst op 01 nov 2009 | 14:18 | ![]() |
| @ Chocolat: de verzendkosten bij Transdesign zijn voor maximaal 9 lakjes $ 18.. Heb je niet nog andere lakjes die je wilt hebben? Ik wil Millenium uit de Khromecollectie van China Glaze.. Schijnt ook super te stempelen Ik wil al tijden ook de zilveren stempellak van Konad bestellen, maar die is steeds uitverkocht. |
||
| *chocolat therapy | Geplaatst op 01 nov 2009 | 20:12 | ![]() ![]() |
| Quote: daph_ schreef op 01 nov 2009 | 14:18: [..] dkosten bij Transdesign zijn voor maximaal 9 lakjes $ 18.. Heb je niet nog andere lakjes die je wilt hebben? Ik wil Millenium uit de Khromecollectie van China Glaze.. Schijnt ook super te stempelen Ik wil al tijden ook de zilveren stempellak van Konad bestellen, maar die is steeds uitverkocht. ja dan zou ik er nog 1 of 2 van die mini-setjes bij willen (als mijn vriendin er ook 1 wil), van eerdere collecties. Maar moet je haar dan mailen ofzo voor die aparte verzendkosten? zoiets hoorde ik...? want als het (3x $8=) $24 dollar is voor 3 setjes en dan $18 verzenden erbij wordt het $42 dollar, dat is nog wel te doen voor 12 mini-lakjes... |
||
|
Gewijzigd op: 2009-11-01 20:13:01 Reden: Geen |
||
| daph_ | Geplaatst op 01 nov 2009 | 20:17 | ![]() |
| Quote: *chocolat therapy schreef op 01 nov 2009 | 20:12: [..] j willen (als mijn vriendin er ook 1 wil), van eerdere collecties. Maar moet je haar dan mailen ofzo voor die aparte verzendkosten? zoiets hoorde ik...? want als het (3x $8=) $24 dollar is voor 3 setjes en dan $18 verzenden erbij wordt het $42 dollar, dat is nog wel te doen voor 12 mini-lakjes... Je doet de hele bestelling, maar vult bij het commentfield "apply flat rate" in. Als je dan naar Paypal wordt gestuurd om te betalen dan moet je niet betalen! Maar wacht tot je van Transdesign een mail krijgt met de goede verzendkosten (Anders zijn ze te hoog). Er kunnen 9 normale flesjes in een doosje (9 China Glaze gaat prima), maar ik weet niet hoeveel mini's er in een doosje kunnen. Om dat zeker te weten zou ik even naar www.transdesign.com gaan en dan even bij contact het e-mailadres opzoeken. Hij geeft snel antwoord, meestal binnen een dag |
||
| *chocolat therapy | Geplaatst op 16 nov 2009 | 22:16 | ![]() |
| weer mooie lakjes gespot: Orly - Calypso Breeze Zoya - Garbo China Glaze - Atlantic > funky! |
||
| LUVBOMBS | Geplaatst op 26 nov 2009 | 13:01 | ![]() |
| Ik wil ESSIE - Fondola Gondola! |
||
| LUVBOMBS | Geplaatst op 26 nov 2009 | 13:02 | ![]() |
| Die Zoya - Garbo is ook mooi!!!!! | ||
| *chocolat therapy | Geplaatst op 29 nov 2009 | 18:32 | ![]() |
| Quote: *chocolat therapy schreef op 16 nov 2009 | 22:16: weer mooie lakjes gespot: Orly - Calypso Breeze Zoya - Garbo China Glaze - Atlantic > funky! Zoya Garbo wil ik ook! En ik wil ook wel één China Glaze lakje in zo'n enorme schreeuwerige glitter-versie! ![]() oops, ik ben bang dat ik nu naar Ebay surf om e.e.a. te bestellen... ![]() |
||
| *chocolat therapy | Geplaatst op 29 nov 2009 | 18:35 | ![]() ![]() |
| wishlist update: - Essie - Starry Starry Night - Zoya - Ali óf Essie - Short Shorts - Zoya - Garbo - Essie - Candy Mint Apple - China Glaze Ruby Pumps |
||
|
Gewijzigd op: 2009-11-29 19:36:14 Reden: Geen |
||
| nightvamp | Geplaatst op 01 dec 2009 | 10:59 | ![]() |
| Quote: *chocolat therapy schreef op 16 nov 2009 | 22:16: weer mooie lakjes gespot: Orly - Calypso Breeze Zoya - Garbo China Glaze - Atlantic > funky! die laatste is mooi! |
||
| *chocolat therapy | Geplaatst op 01 dec 2009 | 11:17 | ![]() |
| Quote: nightvamp schreef op 01 dec 2009 | 10:59: *chocolat therapy schreef op 16 nov 2009 | 22:16: weer mooie lakjes gespot: Orly - Calypso Breeze Zoya - Garbo China Glaze - Atlantic > funky! die laatste is mooi! ja die wilde ik eigenlijk ook wel, maar die hadden ze niet waar ik gisteren lakjes bestelde. Ze hadden ook geen Zoya helaas... |
||
| wickedskakid | Geplaatst op 02 dec 2009 | 11:13 | ![]() |
| Op dit moment wil ik alleen nog graag een zwarte nagellak van Konad. | ||
| LUVBOMBS | Geplaatst op 05 dec 2009 | 22:11 | ![]() |
OPI -Princesses rule mag van mijn wishlist af want die heb ik net gekregen ![]() |
||