| zalish | Geplaatst op 21 feb 2010 | 10:40 | ![]() |
|---|---|---|
| Lancome Hypnose Drama mascara!!!! | ||
| technicolor | Geplaatst op 22 feb 2010 | 17:12 | ![]() |
Wat ben ik toch weer slecht bezig geweest, Ik kon het opnieuw weer niet laten om toch even naar de Etos te lopen omdat daar de actie was 2+1 gratis, op alle verzorgingsproducten van alle soorten merken. Nu ben ik thuisgekomen met een Nivea visage Young Wash off reinigingsgel, een nivea visage Young stay clear zuiverende tonic en een Olaz beauty fluid (niet-vette vochtinbrengende lotion). En eigenlijk terwijl ik het wéér niet helemaal nodig had. ![]() |
||
| andrea81 | Geplaatst op 22 feb 2010 | 18:23 | ![]() |
| Quote: technicolor schreef op 22 feb 2010 | 17:12: [..] gingsproducten van alle soorten merken. Nu ben ik thuisgekomen met een Nivea visage Young Wash off reinigingsgel, een nivea visage Young stay clear zuiverende tonic en een Olaz beauty fluid (niet-vette vochtinbrengende lotion). En eigenlijk terwijl ik het wéér niet helemaal nodig had. heb je ze open gemaakt heb je bonnetje nog? dan kan je ze terug brengen |
||
| noes | Geplaatst op 23 feb 2010 | 09:14 | ![]() ![]() |
Zojuist even langs mijn apotheek geweest en de Vichy Aqualia Antiox, een nieuwe tube Lipidiose Nutritive concentraat gekocht want mijn huid is op sommige plekken nog erg droog door al maanden bij de verwarming te zitten én nog een Vichy deo-roller gekocht, nu heb ik mijn Vichy spaarkaart vol dus de volgende keer een gratis product!! ![]() Ohja, én ik had natuurlijk een gratis pakket met mini-producten van Vichy! (van de reclame) Zojuist nog even langs de kapper geweest en Matrix Biolage shampoo en Leavi-in tonic gehaald en kreeg bij deze 2 producten een gratis mini stijltang cadeau dus das super! |
||
|
Gewijzigd op: 2010-02-23 12:45:23 Reden: producten toegevoegd |
||
| Mieshka | Geplaatst op 23 feb 2010 | 20:39 | ![]() |
| Quote: andrea81 schreef op 22 feb 2010 | 18:23: heb je ze open gemaakt heb je bonnetje nog? dan kan je ze terug brengen Dank je! Ik had zojuist een zeldzaam moment waarop ik weer even gelachen heb! Niet lullig bedoeld overigens. Maar ik zag ineens voor me hoe ik elke keer terug zou gaan naar Etos als ik iets gekocht had wat ik niet nodig had, dan zou ik daar vaker wat terugbrengen dan wat houden! ![]() |
||
| andrea81 | Geplaatst op 23 feb 2010 | 20:41 | ![]() |
| Quote: Mieshka schreef op 23 feb 2010 | 20:39: [..] terug brengen Dank je! Ik had zojuist een zeldzaam moment waarop ik weer even gelachen heb! Niet lullig bedoeld overigens. Maar ik zag ineens voor me hoe ik elke keer terug zou gaan naar Etos als ik iets gekocht had wat ik niet nodig had, dan zou ik daar vaker wat terugbrengen dan wat houden! hahahah aub zo heb ik geleerd om mezelf te weerhouden. Om niet door de schaamte te moeten gaan om steeds dingen terug te brengen raar maar werk wel |
||
| donna | Geplaatst op 23 feb 2010 | 20:49 | ![]() |
| Quote: lila schreef op 18 feb 2010 | 23:12: [..] nutri aangesmeerd ,ze had geen proefje maar als deze niet beviel mag ik heb terug brengen en dat smeert ze hem zelf op aldus verkoopster Ben erg benieuwd of dit nu mijn ideale dagcreme in spe is Ik gebruik nu ook een creme van Zarqa en mij bevalt hij heel goed. Ben benieuwd wat je ervan vindt! ik heb de nutri creme en deze is voor droge huid maar heb een proefje gehaald bij een andere winkel voor de hydro creme en deze is voor vochtarme huid antwoord op je vraag ja bevalt goed ga de hydro voor dag en de nutri nacht gebruiken ben positief gestemd en heb nog geen rare reacties en eerlijk gezegd ben ik daar ook niet bang voor als je naar de ingrediente lijst kijkt voor het geld een aanrader en als mij clinique redness dagcreme op is ga ik de couperose ook proberen als dit goed blijft gaan welke heb jij?? |
||
| donna | Geplaatst op 23 feb 2010 | 20:55 | ![]() |
| Quote: *chocolat therapy schreef op 19 feb 2010 | 12:07: [..] die antirimpel crèmes weer wat minder. Al met al was de rij achter de kassa weer eens gigantisch en heb ik hem dus toch niet gekocht. Wie wet next time... heb geen crème nodig, maar puur vanwege de nieuwsgierigheid, dan gebruik ik hem desnoods als handcrème.... 2 euro: soit! in die aqua zit toch wel parfum??? maar ja handcreme dat is een goede heb nog een paar afgedankte potje staan ![]() |
||
| Mieshka | Geplaatst op 24 feb 2010 | 20:51 | ![]() |
Je kon er natuurlijk op wachten, maar ik heb de nieuwe Rimmel Volume Flash x 10 mascara maar eens aangeschaft, de waterproof versie. Bij Etos hebben ze nu 25% korting op alle Rimmel producten, dus een mooie gelegenheid om de vernieuwde versie van een van mijn favoriete mascara's eens uit te proberen. Ik heb de laatste tijd gemerkt dat waterproof mascara toch wel erg handig kan zijn met het Nederlands klimaat. Sneeuw, regen, mist... Niet alles wordt even goed door een paraplu tegengehouden en voor je het weet zit je niet alleen met een ingezakt kapsel, maar ook met niet-waterproof mascara op je wangen. ![]() |
||
| lila | Geplaatst op 24 feb 2010 | 21:28 | ![]() |
| Quote: donna schreef op 23 feb 2010 | 20:49: [..] cht gebruiken ben positief gestemd en heb nog geen rare reacties en eerlijk gezegd ben ik daar ook niet bang voor als je naar de ingrediente lijst kijkt voor het geld een aanrader en als mij clinique redness dagcreme op is ga ik de couperose ook proberen als dit goed blijft gaan welke heb jij?? Ik heb de couperose cream, gebruik hem als nachtcreme omdat er geen SPF in zit. Merk nog niet echt dat hij de vlekkerigheid van mijn huid vermindert na 2 weken gebruik (ik heb dan ook een vrij dunne huid), maar hij brengt mijn huid wel tot rust en ik heb minder last van droge en rode plekjes. Fijn om te horen dat de nutri jou goed bevalt, heb nu nog de superdefense van Clinique als dagcreme, maar als die op is ga ik ook voor die. Ingrediëntenlijst is idd prima en de prijs ook! |
||
| emilie | Geplaatst op 25 feb 2010 | 09:39 | ![]() |
| Quote: Mieshka schreef op 24 feb 2010 | 20:51: Je kon er natuurlijk op wachten, maar ik heb de nieuwe Rimmel Volume Flash x 10 mascara maar eens aangeschaft, de waterproof versie. [..] Ben benieuwd of die goed waterproof is, 100 % waterproof van rimmel is dat wel, maar die doet niet veel anders dan kleur geven aan je wimpers . |
||
| donna | Geplaatst op 25 feb 2010 | 17:26 | ![]() |
| Quote: lila schreef op 24 feb 2010 | 21:28: [..] n vrij dunne huid), maar hij brengt mijn huid wel tot rust en ik heb minder last van droge en rode plekjes. Fijn om te horen dat de nutri jou goed bevalt, heb nu nog de superdefense van Clinique als dagcreme, maar als die op is ga ik ook voor die. Ingrediëntenlijst is idd prima en de prijs ook! clinique is iid ook goed spul eigenlijk wel mijn favoriet maar ja de prijs houd met toch tegen ik vind dat zarqa wel goed in de buurt komt en voor dat geld de moistere online van clinique is voor mij gelijk aan de hydro lijn van zaqra ga ook de bodylotion halen dus je hoort het nog hoe die bevalt |
||
| lila | Geplaatst op 25 feb 2010 | 23:27 | ![]() |
| Quote: donna schreef op 25 feb 2010 | 17:26: [..] clinique is iid ook goed spul eigenlijk wel mijn favoriet maar ja de prijs houd met toch tegen ik vind dat zarqa wel goed in de buurt komt en voor dat geld de moistere online van clinique is voor mij gelijk aan de hydro lijn van zaqra ga ook de bodylotion halen dus je hoort het nog hoe die bevalt Ja Clinique doet helaas een beetje pijn in de portemonnee, haha. Dit is een goed alternatief. Ben benieuwd hoe je de bodylotion vindt. Ik wil nog de reinigingsmelk en tonic uitproberen, maar moet eerst mijn oude opmaken van mezelf. |
||
| mimpie | Geplaatst op 25 feb 2010 | 23:29 | ![]() |
| the falsies mascara | ||
| technicolor | Geplaatst op 26 feb 2010 | 09:30 | ![]() |
| Quote: mimpie schreef op 25 feb 2010 | 23:29: the falsies mascara Leuk! Vertel me hoe die je bevalt zodra je hem hebt uitgetest, ik ben er erg benieuwd naar. ![]() |
||