| *chocolat therapy | Geplaatst op 19 jan 2010 | 12:50 | ![]() |
|---|---|---|
| Quote: Sambam schreef op 19 jan 2010 | 12:15: Yessssss, staats- en bestuursrecht gehaald! Het was mijn 5e poging, dus dat mocht ook wel... ach, zoveel examens had ik ook nodig om mijn rijbewijs te halen ![]() |
||
| LUVBOMBS | Geplaatst op 19 jan 2010 | 13:23 | ![]() |
| Quote: *chocolat therapy schreef op 17 jan 2010 | 01:41: Mijn zusje gaat over 3 maanden naar New York en ik ben serieus nu al ene lijst aan het opstellen met wat ze voor me moet meenemen.... Welke? O geef mijn lijstje ook maar ![]() |
||
| LUVBOMBS | Geplaatst op 19 jan 2010 | 13:28 | ![]() |
| Ooo met die prijs natuurlijk!!! Mijn vriendje gaat of een half jaar in Californië of een half jaar ergens in Azië wonen (Singapore?) dus die krijgt natuurlijk ook een hele lijst mee En natuurlijk kom ik op bezoek met een lege koffer en neem ik een volle mee terug ![]() |
||
| *chocolat therapy | Geplaatst op 19 jan 2010 | 13:30 | ![]() |
| Quote: LUVBOMBS schreef op 19 jan 2010 | 13:28: Ooo met die prijs natuurlijk!!! Mijn vriendje gaat of een half jaar in Californië of een half jaar ergens in Azië wonen (Singapore?) dus die krijgt natuurlijk ook een hele lijst mee En natuurlijk kom ik op bezoek met een lege koffer en neem ik een volle mee terug lonely you ik wil wel met je mee op bezoek gaan ofzo ![]() |
||
| amberizzle | Geplaatst op 19 jan 2010 | 16:48 | ![]() |
| oe oe oe oe. mensen ik ga sttooooopppen met mijn opleiding! zo. dat moest er uit. nu alleen nog de vraag: Wat wil ik wél!?.. ik ga maar alle opendagen af.. |
||
| LUVBOMBS | Geplaatst op 19 jan 2010 | 19:09 | ![]() |
| Wat dan?? | ||
| Sambam | Geplaatst op 19 jan 2010 | 20:36 | ![]() |
Jeej, bestelling van makeupmasala is verzonden! ![]() |
||
| amberizzle | Geplaatst op 19 jan 2010 | 22:06 | ![]() |
| Quote: LUVBOMBS schreef op 19 jan 2010 | 19:09: Wat dan?? naast dat de school vreselijk is. 50 studiepunten van me heeft kwijt gemaakt. een vreselijk arsenaal aan klasgenoten die alleen maar janken waar ik dood moe van word. en het redelijk/slecht doe op stages... en achterloop met mijn portfolio (mede omdat de school mij een verkeerde portfolio mee had gegeven, verkeerde uitstroom richtring... had ik nét mijn portfolio af. mocht ik weer opnieuw beginnen omdat het verkeerd was.) vind ik gewoon de hele richting socialwork niet leuk.. ik bedoel. ik heb zelf ADD. hoe kan ik dan een ander structuur bieden :s. en er zijn nog een paar redenen die ik vast ben vergeten.. maarja. het is niets, ik wil al 2.5 jaar stoppen er mee, maar dan word ik uit huis gekickt door mamslief . (ik mag niet stoppen/veranderen van opleiding) dus nu dat ik 18 ben, en op mezelf kan wonen. kan ik ook met die FLUT opleiding stoppen. ![]() |
||
| LUVBOMBS | Geplaatst op 19 jan 2010 | 22:13 | ![]() |
| Hoe lang moet je dan nog? Wat is je plan B? Ga je 1 februari weer verder? |
||
| *chocolat therapy | Geplaatst op 19 jan 2010 | 22:20 | ![]() |
50 studiepunten kwijtgemaakt???????? ![]() ![]() ![]() |
||
| LUVBOMBS | Geplaatst op 19 jan 2010 | 22:21 | ![]() |
| Als ze die echt kwijt zijn zou ik wel een advocaat nemen oid.... | ||
| *chocolat therapy | Geplaatst op 19 jan 2010 | 22:21 | ![]() |
| Quote: amberizzle schreef op 19 jan 2010 | 22:06: [..] zijn nog een paar redenen die ik vast ben vergeten.. maarja. het is niets, ik wil al 2.5 jaar stoppen er mee, maar dan word ik uit huis gekickt door mamslief . (ik mag niet stoppen/veranderen van opleiding) dus nu dat ik 18 ben, en op mezelf kan wonen. kan ik ook met die FLUT opleiding stoppen. wow, wel zonde na 2.5 jaar, was fijner geweest als je al in jaar 1 was gestopt ivm stufi.... Ouders kunnen je adviseren maar uiteindelijk moet je toch echt naar jezelf luisteren met dit soort dingen... |
||
| amberizzle | Geplaatst op 19 jan 2010 | 22:27 | ![]() |
| tja ach. dit is mijn eerste jaar dat ik stufi ontvang. eigenlijk pas sinds een paar maanden, dus... en als ik uit huis word gekickt.. mag ik lekker bij mijn vriendje in wonen. althans, dat moet nog maar goed gaan... denk het wel.. (ben er soms toch al 6/7 dagen de week en nooit abnormale ruzie ofzo) |
||
| *chocolat therapy | Geplaatst op 19 jan 2010 | 22:28 | ![]() |
| Quote: amberizzle schreef op 19 jan 2010 | 22:27: [..] ch. dit is mijn eerste jaar dat ik stufi ontvang. eigenlijk pas sinds een paar maanden, dus... en als ik uit huis word gekickt.. mag ik lekker bij mijn vriendje in wonen. althans, dat moet nog maar goed gaan... denk het wel.. (ben er soms toch al 6/7 dagen de week en nooit abnormale ruzie ofzo) haha trappen je ouders je er echt uit? zal wel meevallen als het eropaan komt toch...? |
||
| amberizzle | Geplaatst op 19 jan 2010 | 22:28 | ![]() |
| Quote: LUVBOMBS schreef op 19 jan 2010 | 22:21: Als ze die echt kwijt zijn zou ik wel een advocaat nemen oid.... ach, heeft allemaal geen zin. kwijt is kwijt. men reageert ook niet op mijn mails en als ik iets herkans krijg ik pas 1.5 jaar later te horen of het voldoende is of niet. (ja ook als ik me helemaal suf mail, en de leraren stalk) bluh. ik heb t gewoon gehad. ik weet dat alle scholen ''slecht'' zijn. maar dit slaat alles |
||