| kolibrie3 | Geplaatst op 08 feb 2010 | 19:46 | ![]() |
|---|---|---|
Ik zou ook heel graag zo'n hamster willen =') maar mn moeder kan er niet tegen als ze dan dood gaan, vind ze zo zielig ÈÈÈÈÈÈNNNN: latijn proefwerk over werkwoordsvormen gaat niet door ipv dat hebben we nu het pw over de gedichten van catullus en dat is veel makkelijker dan 100 vormen uit je hoofd te leren YAY ik kan vandaag vroeg gaan slapen!!! [ net weekend gehad maar goed ]gelukkig is het bijna carnavals-vakantie. Wie zit er hier ook nog op het middelbaar onderwijs? niveau, jaar? ik zit nu in de 5e =) |
||
| emilie | Geplaatst op 08 feb 2010 | 20:06 | ![]() |
Tip van een oud-gymnasiast die latijn net met een 5.4 gemiddeld ( ) heeft afgesloten: Leer die werkwoordsvormen wel, je komt volgend jaar anders gigantisch in de knoei. |
||
| *chocolat therapy | Geplaatst op 08 feb 2010 | 20:14 | ![]() ![]() |
| Quote: emilie schreef op 08 feb 2010 | 20:06: Tip van een oud-gymnasiast die latijn net met een 5.4 gemiddeld () heeft afgesloten: Leer die werkwoordsvormen wel, je komt volgend jaar anders gigantisch in de knoei. Hahaha! Ik vond Latijn toen ook vréselijk. Ben geslaagd met een eindcijfer van 5,5.... goed uitgemikt, he! Ik help mijn zusje (5 vwo) wel eens met huiswerk, maar al die termen en formules van wiskunde/scheikunde/natuurkunde.... ben ze echt allemaal vergeten! Zonde... |
||
|
Gewijzigd op: 2010-02-08 20:15:30 Reden: Geen |
||
| *chocolat therapy | Geplaatst op 09 feb 2010 | 17:59 | ![]() |
| On huis-to-be werd vandaag gekeurd door Eigen Huis en daar zijn geen ernstige dingen uit naarboven gekomen.... dus we gaan vrijdag tekenen en dan is het huis met 99% zekerheid van ons, whoehoeeeeeee Vandaag al even wat spulletjes gekocht bij HEMA sale en de Action: een rekje met keukentools, 2 dezelfde water karaffen en een wijnfleshouder. |
||
| muppet2829 | Geplaatst op 10 feb 2010 | 08:50 | ![]() |
| Quote: *chocolat therapy schreef op 09 feb 2010 | 17:59: [..] Huis en daar zijn geen ernstige dingen uit naarboven gekomen.... dus we gaan vrijdag tekenen en dan is het huis met 99% zekerheid van ons, whoehoeeeeeee Vandaag al even wat spulletjes gekocht bij HEMA sale en de Action: een rekje met keukentools, 2 dezelfde water karaffen en een wijnfleshouder. OH GEFELICITEERD MET JULLIE HUISJE!!!!!!!!!!!!!!!!! Wel spannend zeg! (Oke misschien ben ik wat vroeg met juichen, maar ik ga er van uit dat hij van jullie is hihi) ![]() ![]() |
||
| emilie | Geplaatst op 10 feb 2010 | 10:05 | ![]() |
| Quote: *chocolat therapy schreef op 08 feb 2010 | 20:14: [..] Hahaha! Ik vond Latijn toen ook vréselijk. Ben geslaagd met een eindcijfer van 5,5.... goed uitgemikt, he! Ik help mijn zusje (5 vwo) wel eens met huiswerk, maar al die termen en formules van wiskunde/scheikunde/natuurkunde.... ben ze echt allemaal vergeten! Zonde... Idd goed uitgemikt . Ik was het eigenlijk in de 5e al zat, maar was ervoor van school gewisseld en mocht dus niet ermee kappen van mezelf (groot deel van mijn vriendinnen zaten nog op die oude school, btje stom om dus te wisselen voor uiteindelijk niks). |
||
| Sambam | Geplaatst op 10 feb 2010 | 11:27 | ![]() |
CARNAVAL BEGINT VANDAAAAAAAAAAAAAAG! ![]() |
||
| emilie | Geplaatst op 10 feb 2010 | 11:32 | ![]() |
Ik vier ut vrijdag pas, en waarschijnlijk alleen dan .Keb nu nogal last van studie-ontwijkend gedrag (A). |
||
| Sambam | Geplaatst op 10 feb 2010 | 11:33 | ![]() |
Ik begin vandaag en trek door tot dinsdag/woensdag. Dus van mij hoeven jullie de komende dagen niet zo veel te verwachten hier. ![]() |
||
| *chocolat therapy | Geplaatst op 10 feb 2010 | 11:56 | ![]() |
| Quote: Sambam schreef op 10 feb 2010 | 11:33: Ik begin vandaag en trek door tot dinsdag/woensdag. Dus van mij hoeven jullie de komende dagen niet zo veel te verwachten hier. have fuuuuuun! |
||
| *chocolat therapy | Geplaatst op 10 feb 2010 | 11:58 | ![]() |
| Quote: muppet2829 schreef op 10 feb 2010 | 08:50: [..] en wat spulletjes gekocht bij HEMA sale en de Action: een rekje met keukentools, 2 dezelfde water karaffen en een wijnfleshouder. OH GEFELICITEERD MET JULLIE HUISJE!!!!!!!!!!!!!!!!! Wel spannend zeg! (Oke misschien ben ik wat vroeg met juichen, maar ik ga er van uit dat hij van jullie is hihi) dankje dankje 'T is ook wel bijna zeker, nu, heb al wat spulletjes ingeslagen ![]() Oh, en zeg maar gerust HUIS zonder -je erachter.... Dit huis is uiteindelijk groter dan de andere huizen die we binnen ons budget hadden bekeken. Echt een pareltje gevonden. Het is zelf een 2-onder-één-kap met garage, chique he? Er moet dan wel vééél aan gebeuren, maarja je kunt niet alles hebben. Voordeel is dan wel weer dat het uiteindelijk helemaal naar ons zin is. ![]() |
||
| Sambam | Geplaatst op 10 feb 2010 | 12:01 | ![]() |
| Yeeeeeeeah, nieuw GOSH ambassador pakketje binnen! 3 nagellakjes: - miss grey (prachtige grijze kleur) - orange drops (fel oranje met shimmer) - ocean (tuquoise met een metallic glans) 2 lipglosses: - black (die int echt niet zwart is op je lippen, maar het ziet wel gaaf uit) - coral (koraalkleur idd) |
||
| emilie | Geplaatst op 10 feb 2010 | 12:19 | ![]() |
@ Sambam: Oeeeh ben benieuwd naar swatches . Maar die zullen binnenkort vast op veel weblogs verschijnen . |
||
| muppet2829 | Geplaatst op 10 feb 2010 | 13:42 | ![]() |
| Quote: *chocolat therapy schreef op 10 feb 2010 | 11:58: [..] e binnen ons budget hadden bekeken. Echt een pareltje gevonden. Het is zelf een 2-onder-één-kap met garage, chique he? Er moet dan wel vééél aan gebeuren, maarja je kunt niet alles hebben. Voordeel is dan wel weer dat het uiteindelijk helemaal naar ons zin is. Oh dat is niet verkeerd natuurlijk! Ach een klus huis kan je helemaal naar jullie zin maken en dan zijn jullie er wel een heleboel jaar vanaf qua verbouwen enzo hihi. Leuk is dat altijd he om spulletjes in te slaan voor je huis! EN een garage............ chique hoor! ![]() |
||
| *chocolat therapy | Geplaatst op 10 feb 2010 | 16:27 | ![]() |
| Pffff alwéér sneeuw heb het gehad met de winter.... ![]() |
||