| deidre. | Geplaatst op 27 jul 2010 | 12:29 | ![]() |
|---|---|---|
| Quote: tenguchii schreef op 24 jul 2010 | 13:30: Lol wij vechten altijd om het water, dus we douchen bijna nooit meer samen Daarom heeft mijn vriend mij zo'n enorme regendouchekop voor mijn verjaardag gegeven ![]() We zijn allebij helemaal blij met Happy Time van Nivea, dus die gaat altijd mee ![]() En ook Glans&Care van Andrélon gaat altijd mee als we samen douchen ![]() |
||
| tenguchii | Geplaatst op 27 jul 2010 | 19:46 | ![]() |
| Quote: deidre. schreef op 27 jul 2010 | 12:29: [..] er, dus we douchen bijna nooit meer samen Daarom heeft mijn vriend mij zo'n enorme regendouchekop voor mijn verjaardag gegeven We zijn allebij helemaal blij met Happy Time van Nivea, dus die gaat altijd mee En ook Glans&Care van Andrélon gaat altijd mee als we samen douchen Haha, lief van hem. Najah wij gebruiken altijd onze eigen producten. Ik gebruik nu: - Dove Visible Care Douchecreme - Douchescrub van Bourjois - Scrubhandschoen bij Etos gekocht. Ik voel me net michael jackson met zo'n glitterhandschoentje, maar het werkt wel. - Head & Shoulders |
||
| *chocolat therapy | Geplaatst op 27 jul 2010 | 22:28 | ![]() ![]() |
| Ik douche ook wel eens samen met mijn vriend, gezellie. En ja we vechten dan ook wel om het water haha, maar toch vind ik het wel gezellig samen. Kan hij me inderdaad lekker inzepen op mijn rug. Hij moet uiteraard niets hebben van mijn douchegelletjes maar Dove for Men vind hij wel lekker.... en ik ook!!! | ||
|
Gewijzigd op: 2010-07-27 22:28:24 Reden: Geen |
||