| muppet2829 | Geplaatst op 25 jan 2010 | 13:14 | ![]() |
|---|---|---|
Juist vergeet ik mijn mobiel nog op tye noemen Maar die zit er dus ook nog bij hoor hahaha |
||
| Sambam | Geplaatst op 25 jan 2010 | 13:43 | ![]() ![]() |
| Wat beauty en make-up betreft: - lipgloss (meestal 'n stuk of 5) - lippenbalsem (1-2) - deo - parfum - elastiekjes Netjes he? Niet make-up: - mobiel - sleutels (auto en huis) - pen - agenda - sigaretten + aansteker(s) - geld (soms in portemonnee, vaak ook gewoon los) - pasjes (rijbewijs, OV, pinpas, ID) |
||
|
Gewijzigd op: 2010-01-25 13:47:24 Reden: Geen |
||
| technicolor | Geplaatst op 25 jan 2010 | 13:56 | ![]() ![]() |
| Wat betreft de make up: - Vaseline of labello - Mascara - Minerale compact poeder - Vloeibare foundation - Oogpotlood De niet make up dingen: - Mobiel - Deo - Haarborstel - Agenda en/of notitieboekje en pen - Klein spiegeltje - Sleutels - Portomonnee met geld en buskaart - Ipod Conclusie, tja er wordt iedere dag toch weer aardig wat meegesleept in mijn tas.. ![]() |
||
|
Gewijzigd op: 2010-01-25 13:56:52 Reden: Geen |
||
| miss_m | Geplaatst op 25 jan 2010 | 14:54 | ![]() |
| Make-up: Lippenbalsem Lipgloss of lipstick (zitten standaard in mijn jaszak, net als mijn OV chipkaart) Niet make-up: Glasnagelvijl Spiegeltje Portemonnee Sleutels Opvouwbare paraplu Pen Rolletje Mentos of Drop Twee plastic zakjes Zakdoekjes |
||
| mimpie | Geplaatst op 25 jan 2010 | 23:13 | ![]() ![]() |
| Qua make-up zit er eigenlijk nooit iets in mijn tas... Misschien een verdwaalde lipgloss of labello maar verder niets. Tenzij ik naar een feestje ga dan wil ik nog wel eens poeder meenemen. Andere spullen in mijn tas: Agenda Sleutels Paracetamol Handcreme Autopapieren Portemonnee Telefoon Zakdoekjes Deo Kauwgum |
||
|
Gewijzigd op: 2010-01-25 23:13:52 Reden: Geen |
||
| missinsomnia | Geplaatst op 26 jan 2010 | 20:41 | ![]() |
| euhm...ik heb geen tassen..vind het maar irritant.. telt broek- en jaszakken mee? ![]() in mijn zakken: Opgepropte briefjes geld en kleingeld. Pinpas Mobieltje Oogpotlood Lippenstift of liploss En een buskaart (je weet maar nooit). Sleutels Pakje sigaretten en aansteker(zou toch eens moeten stoppen ermee) ![]() |
||
| nightvamp | Geplaatst op 26 jan 2010 | 20:45 | ![]() |
| qua make-up helemaal niks misschien heel af en toe een keer mijn rosebud salve |
||
| Mieshka | Geplaatst op 26 jan 2010 | 22:07 | ![]() |
| Qua make-up zit er bijna nooit iets in mijn tas, tenzij ik een feestje ofzo heb, dan neem ik een make-up tasje mee met daarin de make-up die ik op heb, dan nog is dat meestal niet veel. Niet make-up spullen die ik altijd bij me heb: - Sleutels - Portemonnee - Telefoon - Buspas - MP3 speler - Lippenbalsem - Handcreme - Zakdoekjes - Tampons - Pennen - Kleine paraplu |
||
| pechemelba | Geplaatst op 26 jan 2010 | 22:35 | ![]() |
| Het enige wat ik altijd bij me heb is lipbalsem. Meestal neem ik ook wel een poeder en handcreme mee. Make-up werk ik bijna nooit bij, dus heeft het niet zoveel zin om het mee te nemen. | ||
| jessy | Geplaatst op 07 mrt 2010 | 22:13 | ![]() |
| Altijd standaard in mijn schooltas; - elastiekjes en schuifspeldjes - haarserum - concealer - mascara - wattenstaafjes - labello Moet ook wel, fiets elke dag 8 km naar school en dat is weleens een drama met wind/regen |
||
| tita | Geplaatst op 24 mrt 2010 | 17:43 | ![]() |
| mac blotpowder lipstick glossen mascara oogschaduw witte eyeliner zwarte eyelines concealer |
||
| butterfly | Geplaatst op 24 mrt 2010 | 18:53 | ![]() |
| Ik neem altijd een make up tasje mee en daar zit in: spiegeltje mini foundation blush & kwast mini mascara lipgloss lipbalsem deo verzorgende spray voor in je haar borstel haarspray wattenstokjes wattenschijfjes lenzenbakje Best veel als ik het zo zie, maar het valt heel erg mee hoor ![]() |
||
| deidre. | Geplaatst op 24 mrt 2010 | 21:36 | ![]() |
| Mmmm *werpt een blik in tas* -Rode Rituals Lipgloss -Etos Verzorgende Lipbalm -Etos Zwart oogpotlood -Catrice Zwarte Mascara -Essence Blotting Paper -Fa Deodorant -Etos Desinfecterende Handgel |
||
| ptricia83 | Geplaatst op 24 mrt 2010 | 23:21 | ![]() |
| 5 verschillende kleuren lipsticks of glossjes. Een camouflage stift, en wattenstaafjes voor het wegpoetsen van mascara vlekken. Ik verwacht dat mijn poeder en mascara het 1 werkdag uithouden. Verder heb ik op kantoor in mijn kastje tandpasta en een tandenborstel, deo en handcreme liggen. |
||
| ducky | Geplaatst op 28 mrt 2010 | 18:14 | ![]() |
| *nagelvijl * lipgloss -2- *lippenbalsem *purol *haar elastiekjes *spiegeltje damn dat was het al, das weinig ![]() |
||