| lila | Geplaatst op 08 feb 2010 | 23:07 | ![]() ![]() |
|---|---|---|
| Ik zit erover te denken om de Herbal Essences shampoo en conditioner aan te schaffen (de volume versie). Ik heb de versie voor gekleurd haar jaren geleden wel eens gehad in de oude fles en deze was toen wel fijn. Maar ze hebben de lijn nu grondig veranderd heb ik het idee, de flesjes zien er wel aantrekkelijker uit. Er staan nog geen reviews op deze site, maar ik vroeg me af of iemand er goede of slechte ervaringen mee heeft? | ||
| technicolor | Geplaatst op 09 feb 2010 | 09:06 | ![]() |
|---|---|---|
| Ik heb de nieuwe roze versie al een aantal keer gebruikt, de supermodel straight die zorgt voor glans en steil haar. De geur blijft echt ontzettend fijn en daarom koop ik hem nog weleens vaker, ik moet zeggen dat ik over de werking ervan niet heel enthousiast ben. Het is gewoon een normale shampoo maar echt wondereffecten heeft het niet op mijn haar. Maar dit kan natuurlijk wel bij ieder haar weer verschillend uitpakken. ![]() Misschien dat je dus gewoon een keertje de gok moet wagen en het uitproberen, |
||
| emilie | Geplaatst op 09 feb 2010 | 09:39 | ![]() |
| Cynthia had dr pas nog wat over geschreven klik klik klik , ik dacht dat ze ook nog een andere versie had gereviewed maar dan moet je maar ff zoeken. | ||
| *chocolat therapy | Geplaatst op 09 feb 2010 | 13:41 | ![]() |
| Poeh... ik ken alleen de oude versie, dus in de oude flessen. Geen idee of de formules ook zijn veranderd? IK vond het altijd wel fijne shampoo, vooral omdat ze lekker ruiken. | ||
| amberizzle | Geplaatst op 09 feb 2010 | 15:15 | ![]() |
| ik quote lisette (gizmo op cosmopinie, haha ze post nooit..) ''Herbal is suuuper lekker. maar mijn haar word er wel touw-achtig van hahah'' ![]() ![]() |
||
| emilie | Geplaatst op 09 feb 2010 | 15:39 | ![]() |
Ze zijn nu 1+1 gratis bij het kruidvat, dus als je ze wil proberen, deze week ff inslaan . Dan ist ook niet zo erg alst een flutshampoo blijkt te zijn. |
||
| blossom89 | Geplaatst op 09 feb 2010 | 16:18 | ![]() |
| Ik heb vorige week de groene versie gekocht tijdens de 1+1 actie, Gewoon omdat ie lekker ruikt. Hij doet verder niks speciaals, maar is gewoon een prima shampoo en het geurtje blijft lekker hangen ![]() |
||
| andrea81 | Geplaatst op 09 feb 2010 | 17:31 | ![]() |
| heb wel van de gratis proef sakkets gehad die ruik fijn maar ik vond het niet bijzonder. |
||
| kolibrie3 | Geplaatst op 09 feb 2010 | 17:50 | ![]() |
Ik heb de frizz fighter.. geurtje is lekker. herinnert mij aan zwemdagen met mn vriendinnen en dan in de kleedkamer bukken om de deo van iemand in het kleedhokje nast je aan te nemen haha ![]() Mijn haar blijft heel lang schoon in ieder geval.. maar ja nou.. ik zou het zelf ff proberen! ![]() |
||
| lila | Geplaatst op 09 feb 2010 | 18:48 | ![]() |
| Bedankt voor de reacties. Ik zal deze week eens bij Kruidvat kijken Emilie, goeie tip. Dan is het idd niet zo pijnlijk voor de portemonnee als het niks blijkt te zijn! | ||
| amberizzle | Geplaatst op 09 feb 2010 | 18:57 | ![]() |
| Quote: kolibrie3 schreef op 09 feb 2010 | 17:50: Ik heb de frizz fighter.. geurtje is lekker. herinnert mij aan zwemdagen met mn vriendinnen en dan in de kleedkamer bukken om de deo van iemand in het kleedhokje nast je aan te nemen haha Mijn haar blijft heel lang schoon in ieder geval.. maar ja nou.. ik zou het zelf ff proberen! ik bespeur hier nostalgie ![]() |
||
| *chocolat therapy | Geplaatst op 09 feb 2010 | 19:09 | ![]() |
| Quote: kolibrie3 schreef op 09 feb 2010 | 17:50: geurtje is lekker. herinnert mij aan zwemdagen met mn vriendinnen en dan in de kleedkamer bukken om de deo van iemand in het kleedhokje nast je aan te nemen haha haha wat een associatie ook |
||
| mimpie | Geplaatst op 09 feb 2010 | 20:11 | ![]() |
| Ik vind de nieuwe versie helemaal niks. Ik ben de oude gewend en de nieuwe versies hebben echt een chemische geur, en ik vind ze niet goed werken. Ik scoor nog steeds de oude variant altijd bij de Action. |
||
| miss_m | Geplaatst op 10 feb 2010 | 13:50 | ![]() |
Ik gebruik zelf regelmatig de groene versie, Dazzling Shine voor normaal haar. Ik moet zeggen dat de shampoo en conditioner me zeker niet tegenvallen. Mijn haar wordt er niet snel vet van en het is na het wassen goed doorkambaar ![]() |
||