FavoFavoFavo

Forum index > Beauty > Nagels > FavoFavoFavo
pagina's:  1  2 
tenguchii Geplaatst op 06 jul 2010 | 08:28 meld dit berichtquote

cosmo-fan

Quote:
9crimes3sirens schreef op 06 jul 2010 | 00:01:
[..]
n maar niet snel drogen! Als ik ze een half uurtje laat drogen en ik stoot ergens zachtjes aan, heb ik toch weer een deuk erin zitten Erg jammer, want ik vind heel veel kleuren van DC wel erg leuk!
Gosh Gosh Gosh :p droogt snel vind ik, ik heb maar 1 lakje van catrice, ik zal het eens uittesten :p

Yep die van Gosh zijn inderdaad erg fijn. Alleen vind ik de helft van de kleuren al niet mooi. ik hou namelijk niet van glitters, holographic en shimmers. Ok eigenlijk vind ik alleen creamy nagellak mooi puh De chocaholic van Gosh vind ik dus wel erg mooi!

Gewijzigd op: 2010-07-06 08:29:13

Reden: Geen

lotte Geplaatst op 06 jul 2010 | 18:54 meld dit bericht quote

newbie

Als je nepnagels plakt of acryls/gels laat zetten (hoeft echt niet om de 3-4 weken),
droogt elk merk nagellak vrijwel direct.

Toen ik enkele maanden mn uitgroei probeerde te verbergen merkte ik dat nagellak massa's sneller droogt op mn acryls dan op mn natuurlijke nagels..

Dus of het nu opi of essence is, maakt voor mij niet veel meer uit..
janice Geplaatst op 07 jul 2010 | 16:05 meld dit bericht quote

newbie

Essence!
Die nieuwe van Catrice zijn echt prut, ik heb er 2 maar ze zijn heel erg stroperig en je krijgt allemaal strepen, echt lelijk!
Die van Essence vind ik veel fijner, die zijn tenminste niet stroperig en je krijgt ook geen strepen! ;D
janice Geplaatst op 07 jul 2010 | 16:05 meld dit bericht quote

newbie

Essence!
Die nieuwe van Catrice zijn echt prut, ik heb er 2 maar ze zijn heel erg stroperig en je krijgt allemaal strepen, echt lelijk!
Die van Essence vind ik veel fijner, die zijn tenminste niet stroperig en je krijgt ook geen strepen! ;D
9crimes3sirens Geplaatst op 10 jul 2010 | 15:33 meld dit bericht quote

newbie

Quote:
tenguchii schreef op 06 jul 2010 | 08:28:
[..]
an catrice, ik zal het eens uittesten :p

Yep die van Gosh zijn inderdaad erg fijn. Alleen vind ik de helft van de kleuren al niet mooi. ik hou namelijk niet van glitters, holographic en shimmers. Ok eigenlijk vind ik alleen creamy nagellak mooi De chocaholic van Gosh vind ik dus wel erg mooi!

ik heb er ondertussen 18 van gosh en die chocaholic heb ik niet :s ik ben niet zo voor creamy, ik heb wel enkele creamy kleurtjes maar niet vel, ik ben meer voor fel want deze zijn beter te verwerken in nailart
9crimes3sirens Geplaatst op 10 jul 2010 | 15:34 meld dit bericht quote

newbie

Quote:
janice schreef op 07 jul 2010 | 16:05:
Essence!

ik vind die potjes van catrice echt lelijk, die zijn zo dik, ze passen niet in mijn opbergmandjes, die van gosh passen er perfect in xd
*chocolat therapy Geplaatst op 11 jul 2010 | 19:54 meld dit bericht quote

moderator

Quote:
janice schreef op 07 jul 2010 | 16:05:
Essence!

de nieuwe catrice lakjes stroperig? Ik was juist verrast door de goede kwaliteit!
ptricia83 Geplaatst op 11 jul 2010 | 20:38 meld dit bericht quote

newbie

Ik heb een DA lakje in oranje met shimmer kleur No" 7 en ik ben er heel tevreden over. Het dekt in 2 lagen, en droogt snel. Bij 3 lagen is de shimmer nog mooier. Daarnaast gebruik ik een Top Coat van Catrice Up to 10 Days. Heel fijn spul.
kolibrie3 Geplaatst op 17 jul 2010 | 21:49 meld dit bericht quote

newbie

pak van catrice nooit het voorte potje, die is meestal heel vaak geopened en neit goed dichtgedraaid en dan word ie dik.. dus pak die erachter! gelukkig heb je tegenwoordig nagellakverdunner ;P
kolibrie3 Geplaatst op 17 jul 2010 | 21:49 meld dit bericht quote

newbie

en hoeveel berichtjes kost het mij eigenlijk nog totdat ik van mn newbie-titel afben, verdorie puh
ptricia83 Geplaatst op 25 jul 2010 | 21:33 meld dit bericht quote

newbie

Er is zoveel verschil in kwaliteit onder nagellak. Ik gebruik nog maar sinds kort nagellak alleen niet alles lukt.
Zo lukt mijn nieuwste lakje van Essence voor geen meter. Colour and Go, die kleine flesjes van 5 ml. Ik heb hem in het geel, mooi maisgeel een vrolijke kleur. Ik krijg het niet streeploos op, en de lak hard nu uit smeer ik heb 's middags op wordt ik de volgende dag wakker met afdrukken van mijn bedlinnen in de lak. (nee, ik had nog een topcoat op.) Ook had ik belletjes in de lak...forwn
pagina's:  1  2