Ik heb mij aangemeld maar ik krijg geen email?
Het kan zijn dat de email terecht is gekomen in de ongewenste mail, als dit niet het geval is kun je een mail sturen naar info@cosmopinie.nl
Heb me nu aangemeld en wat nu verder?
Het eerste wat je kan doen is je gegevens wijzigen zoals je persoonlijke plaatje en verhaal. Hiervoor dien je eerst in te loggen rechtsboven en zie je rechtsboven "Wijzig gegevens staan".
Hoe vind ik een product?
Via de pagina http://www.cosmopinie.nl/producten.html kan je een product zoeken. Het kan zijn dat een product nog niet aanwezig en dat je hem eerst dient toe te voegen. Na het toevoegen van een product zal Cosmopinie het product compleet maken met info & afbeelding en je mailen als het is toegevoegd.
Hoe plaats ik een review?
Om een review te plaatsen dien je eerst naar het desbetreffende product te gaan. Aan de rechterkant van elk product staat een link "Review Schrijven". Nadat je een review hebt geschreven zal Cosmopinie je review beoordelen op volledigheid en je mailen als de review is toegevoegd.
Mocht je review té kort zijn of klopt er iets anders niet? Dan krijg je hier uiteraard ook een mailtje van, zodat je je review kunt aanpassen!
Wat zijn swatches & hoe plaats ik een swatch?
CosmOpinie geeft je de mogelijkheid je eigen swatches toe te voegen. Dit zijn zelfgemaakte foto's van 'het product in actie'. Denk aan een foto van een lippenstift op jouw lippen. Zo kun je anderen laten zien hoe een product er werkelijk uit ziet in gebruik.
Een swatch toevoegen is eenvoudig: je gaat naar het betreffende product en rechts in het grijze menu-veldje staat een knopje 'Swatch toevoegen'. Als je hier op klikt wijst de rest zich vanzelf...
Let op: je kunt pas een swatch toevoegen als je over dat product een review hebt geschreven.
Mijn probleem staat er niet bij?
Neem dan contact op met ons via info@cosmopinie.nl. Wij zullen dan zo snel mogelijk contact met je opnemen