| Miu | Geplaatst op 06 sep 2009 | 19:35 | ![]() |
|---|---|---|
| Quote: LUVBOMBS schreef op 29 jul 2009 | 00:34: Nu ben ik benieuwd, hoe zijn jullie hier terecht gekomen? Via jou ![]() |
||
| *chocolat therapy | Geplaatst op 08 nov 2009 | 19:23 | ![]() |
| een upje voor de nieuwelingen... | ||
| veertjuuh | Geplaatst op 08 nov 2009 | 19:41 | ![]() |
haha jah.. kwist niet dat deze topic bestond.. thanks ![]() Ik ben Vera.. 17 jaar.. woon in een raar dorpje in de buurt van Tilburg.. zit in 6 VWO.. dus over een paar maandjes niet veel actief zijn hier denk ik.. leren leren leren.. ![]() als ik mijn diploma heb.. wil ik graag naar de PABO.. moet alleen nog uitzoeken naar welke.. =]] uhmm.. ik hou van make-up.. zonder muziek kan ik niettt!!! zonder sport kan ik heeeel goed.. xD over 5 weekjes nooit meer gym.. [ behalve als ik niet slaag.. dus goede drive om veel te leren.. ]i\'m taken.. maar daar kan ik weinig over zeggen.. de tv-serie friends ken ik zo ongeveer uit mijn hoofd.. kheb alles op DVD.. =D geweldigste serie ever!!!! <333 ik ben op deze site gekomen door google.. ik had een product gegoogled en kwam toen hier op een review uit.. meteen aangemeldd =]] uhmm.. dat was het wel zo\'n beetje denk ik.. vragen zijn altijd welkom ;]] |
||
| *chocolat therapy | Geplaatst op 08 nov 2009 | 20:34 | ![]() ![]() |
doe dan maar niet de PABO in Almere, die staat niet zo goed bekend hoor ik ![]() en alsnog: welkom ![]() |
||
|
Gewijzigd op: 2009-11-08 20:34:22 Reden: Geen |
||
| veertjuuh | Geplaatst op 08 nov 2009 | 20:38 | ![]() |
| Quote: *chocolat therapy schreef op 08 nov 2009 | 20:34: doe dan maar niet de PABO in Almere, die staat niet zo goed bekend hoor ik en alsnog: welkom almere zou zoiezo een beetje rare keus voor me zijn kga niet op kamers.. dus kga t zoeken in de buurt van Tilburg..Tilburg.. Den Bosch [ gister open dag bezocht.. ik voelde me er helemaal niet op mijn gemak.. dus die zal het wel niet worden ] en Breda ook.. eindhoven zou ook nog kunnen.. zitten hier toevallig mensen die op een pabo zitten ?? |
||
| Mieshka | Geplaatst op 08 nov 2009 | 22:41 | ![]() |
| Quote: veertjuuh schreef op 08 nov 2009 | 19:41: ik ben op deze site gekomen door google.. ik had een product gegoogled en kwam toen hier op een review uit.. meteen aangemeldd =]] Hahaha, zo ben ik hier ook terechtgekomen! Welkom hier! Deze site is best verslavend... ![]() |
||
| plukje | Geplaatst op 09 nov 2009 | 10:57 | ![]() |
| welkom veertjuh! | ||
| mo | Geplaatst op 09 nov 2009 | 14:41 | ![]() |
| welkom allemaal! | ||
| mimpie | Geplaatst op 13 nov 2009 | 22:46 | ![]() ![]() |
| Hoi ik ben Mirjam. 22 jaar, kom uit regio Leiden. Ik studeer MBRT (4e en laatste jaartje) in duale vorm en werk dus fulltime in een ziekenhuis, als röntgenlaborante. Ben verder gek op muziek, zingen, beauty (natuurlijk), autorijden en motorrijden, piercings, uitgaan etc... Heb een hond en een kat, een konijn en een aquarium. ![]() Ik ben hier terechtgekomen omdat ik al vaak product reviews opzocht op deze site. Maar ik zag onderwerpen voorbij komen op het forum waar ik graag op wilde reageren, dus heb ik me maar geregistreerd ![]() |
||
|
Gewijzigd op: 2009-11-13 22:49:07 Reden: Geen |
||
| *chocolat therapy | Geplaatst op 13 nov 2009 | 23:29 | ![]() |
| Quote: mimpie schreef op 13 nov 2009 | 22:46: [..] en motorrijden, piercings, uitgaan etc... Heb een hond en een kat, een konijn en een aquarium. Ik ben hier terechtgekomen omdat ik al vaak product reviews opzocht op deze site. Maar ik zag onderwerpen voorbij komen op het forum waar ik graag op wilde reageren, dus heb ik me maar geregistreerd welkom! |
||
| butterfly | Geplaatst op 24 nov 2009 | 23:01 | ![]() |
| Ik zou mij ook nog even voorstellen. Mijn naam is Josine, ik ben 22 jaar en woon in de provincie Groningen. Ik heb een MBO 4 diploma, hierna ben ik aan wat opleidingen begonnen maar ook weer gestopt omdat het niet was wat ik zocht. Daarom ben ik mij nu een jaar aan het orienteren om te kijken wat mij nu echt leuk lijkt. Haar en make-up zijn een van mijn hobby's. Verder mag ik graag winkelen, uitgaan, lezen en schrijven. Ook hou ik erg van muziek. Eigenlijk alle soorten wel behalve hardcore Ik ben op deze site gekomen via beautygloss.Ik vind het tot nu toe een leuke en handige site! Xxx |
||
| LUVBOMBS | Geplaatst op 25 nov 2009 | 11:14 | ![]() |
Welkom!![]() |
||
| linatq | Geplaatst op 27 nov 2009 | 20:05 | ![]() |
| Heee allemaal, ik ben eigenlijk niet nieuw hier, ik kom hier al best lang voor revieuws te bekijke van producten etc.. maar eigenlijk nooit er aan gedacht om me aan te melden.. dus bij deze: Ik ben lindsey, ook wel lina the queen hihi ![]() 17 jaar en ik woon in arnhem. ik hou van make up en verzorgingsspulletjes! en ook wel van mode ofcourse. ik ben 1e jaars verpleegkundige MBO, hierna ga ik HBO doen, en daarna word ik kindervp. dus dat is wel zo\'n beetje wat ik dacht te vertellen?! Liefsssss. Lindsey ![]() |
||
| Ms. Cosmopinie | Geplaatst op 27 nov 2009 | 20:07 | ![]() |
| Quote: linatq schreef op 27 nov 2009 | 20:05: [..] a the queen hihi 17 jaar en ik woon in arnhem. ik hou van make up en verzorgingsspulletjes! en ook wel van mode ofcourse. ik ben 1e jaars verpleegkundige MBO, hierna ga ik HBO doen, en daarna word ik kindervp. dus dat is wel zo\'n beetje wat ik dacht te vertellen?! Liefsssss. Lindsey welkom! veel plezier met reviewen en forummen! |
||
| wickedskakid | Geplaatst op 01 dec 2009 | 23:40 | ![]() ![]() |
| Ik ben nieuw hier, volgens mij ben ik hier terecht gekomen via twitter. Maargoed ik ben Priscilla, 19 jaar en student. Ik studeer sociaal recht en heb hier ontzettend veel plezier in. Ik ben gek op muziek. Zowel luisteren, maken als beleven (concerten/festivals). Uiteraard ben ik ook gek op beauty en make-up, lekker shoppen en meer meidendingen (anders was ik hier niet). Ik hou van lezen, creatief doen, m'n huisdieren, lekker slapen, werken, studeren, shoppen en nog veel meer! Hoi allemaal ![]() |
||
|
Gewijzigd op: 2009-12-01 23:41:22 Reden: Geen |
||